Till umu.se

Forskningsprojekt

Forskningsledare

Rubrik

Infört sorteringsordning

Winberg, Mikael

Lärandesituationens påverkan på elevers affektiva upplevelser och lärande.

2014-11-19

Ottander, Christina

ESTABLISH -EU-projekt för att utveckla undersökande arbete i Naturvetenskap och teknik.

2014-10-02

Ottander, Christina

PARRISE – EU-projekt för att utveckla elevers förmågor att använda kunskaper i naturvetenskap

2014-10-01

Publikationer

Författare

Titel

År sorteringsordning

Fulltext

Gregorcic, Bor
Bodin, Madelen

Algodoo: A Tool for Encouraging Creativity in Physics Teaching and Learning
Physics Teacher, 55(1): 25-28

2017

-

Lindfors, Maria
Winberg, Mikael
Bodin, Madelen

The role of students' scientific epistemic beliefs in computer-simulated problem solving
Scandinavian Journal of Educational Research

2017

-

Bodin, Madelen

Att skapa egna virtuella modeller i fysik och teknik

2013

-

Bodin, Madelen
Winberg, Mikael

Role of beliefs and emotions in numerical problem solving in university physics education
Physical Review Special Topics, 8(1): 010108-

2012

Hämta

Bodin, Madelen

Computational problem solving in university physics education: Students’ beliefs, knowledge, and motivation

2012

Hämta

Bodin, Madelen

Mapping students' epistemic framing of computational physics using network analysis
Physical Review Special Topics, 8(1): 010115-

2012

-

Bodin, Madelen

Creative interactive environment for doing physics
MPTL 14 International Workshop on Multimedia in Physics Teaching and Learning, 23-25 September 2009, University of Udine, Italy

2009

-

Bodin, Madelen
Winberg, Mikael

Model of competencies for modeling and numerical problem solving in university physics education
GIREP 2008 Conference, Physics Curriculum Design, Development and Validation, August 18-22, Nicosia, Cyprus

2008

-

Bodin, Madelen
Winberg, Mikael

Learning physics in a simulation environment

2007

-


Sidansvarig: Carl Larsson

Utskriftsversion